جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۱
کد خبر: ۷۳۴۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
معاون شهردار تهران:

اقدامات حمل و نقلی شهرداری در روز بدون خودرو اعلام شد

معاون شهردار تهران گفت : برابر اعلام شهردار تهران فروش طرح روزانه ترافيك در «روز بدون خودرو» (سه‌شنبه اول بهمن ماه 1392)ممنوع است.
به گزارش شهر، سید جعفر تشکری هاشمی از شهروندان درخواست کرد از حضور در محدوده طرح ترافیک خودداری کنند چرا که مراکز فروش آرم روزانه در روز بدون خودرو تعطیل خواهد بود و هیچ گونه آرم روزانه به فروش نخواهد رسید.

 معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی در روز بدون خودرو با تمام ظرفیت خود به جابه جایی شهروندان می پردازد ، تاکید کرد: به همین منظور سر فاصله حرکت قطار های مترو تا اندازه ممکن کاهش و ناوگان اتوبوسرانی در خطوط تندرو و سایر خطوط با حداکثر ظرفیت ممکن خدمات رسانی خواهند کرد .

امروز اول بهمن ماه و به مناسبت سومین روز هفته هوای پاک کلیه کارکنان و مدیران شهرداری تهران نیز برای حضور در محل کار خود از ناوگان حمل و نقل عمومی  استفاده خواهند کرد.
 
بنابراین گزارش،شهردار تهران در راستای حفظ سلامت و رفاه شهروندان تهراني و كمك به كاهش آلودگي‌هاي زيست محيطي با ابلاغ دستورالعملی در هفته هواي پاك (29 دي‌ماه لغايت 5 بهمن ماه)  امروز سه شنبه اول بهمن را روز بدون خودرو نام نهاد.
خبرهای مرتبط
نظر شما